Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

První co mě napadlo, jestli jste tam potkal brunejského sultána - rádžu ze Sarawaku, nesmiřitelného protivníka Sandokanova;-D

0 0
možnosti

Tak že by se to nějak úchvatně četlo, říct nemůžu, trochu jako technický popis zapojení pračky.

Buď tam skutečně nic zajímavého nebylo, nebo se neumíte dívat... mírně mi to připomnělo mého bratrance, který kdysi tvrdil, že v Holandsku nic není, jen takový úzký baráky, jo a fouká tam.

0 1
možnosti
FH

Bydlim kousek od Bruneje a vsichni Malajsti kolegove a kamaradi mne od pripadne navstevy tohodle mista odrazuji prave slovy, ze se tam ukousu nudou. Tak bych tomu aji veril.

0 0
možnosti
VK

Zajimave. Jen mi trosku vadi, ta, v soucasne dobe, popularni posedlost hostely. A taky jsem kroutil hlavou nad trosku naivnim cekanim na vymenu penez az na miste. Jedu li do zahranici, vymenim si penize predem. Ale to jsou jen takove technicke poznamky. Jinak dik za zajimave pocteni.

0 0
možnosti
NR

Pokud jede clovek na 7-16 dni muze mu to byt asi jedno, ale pokud jedete treba na 3 mesice, tak si sakra rozmyslite jestli date za noc 300 nebo 1500...;-)

0 0
možnosti
Foto

hezky zdokumentované, karma:-)

0 0
možnosti
MA

Dobrý, jen mi chyběla zmínka odkud berou obyvatelé v domcích na kůlech vodu a kam splachují.

0 0
možnosti
JR

J77a13r48a 41R50a26n57k

7. 7. 2014 23:26

Odpovedel jste si sam;-)

0 0
možnosti
AN

HezkéR^ A hodně štěstí na dalších cestách.

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno, karma. Pobavila mě představa fasování alkoholu na celý rok. Čím bych to odvezl? Kde bych ty palety uskladnil?

7 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2356x
Jsem Evropan pobývající v Čínské lidové republice. Zemi, ze které pochází většina věcí co máte doma, zemi, která se snaží o čím dál větší vliv na světovém dění, a také zemi, která se stále častěji objevuje ve článcích novin. Nicméně i tak jsem si jistý že toho o ni moc nevíte.