Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma, očekávám víc infa z dobrodrůžství. Čína je tak neskutečně rozlehlá a různorodá, že se asi nudit nebudete :-)

0 0
možnosti

nádhera, vůbec poprvý jsem se dověděl něco o obyčejných Číňanech, a vychází mi to tak, že to jsou naprostí sympaťáci - jinak je naprosto ostudný, že zatím si to přečetlo jen něco málo přes dva tisíce čtenářů...

0 0
možnosti

z textu je zřejmá silná komunikace s lidmi. jak se domlouváte? Umíte čínsky?

;-D

0 0
možnosti

z textu je zřejmé i to, že se učili čínsky už dva roky předtím, než přijeli studovat do Číny;-D

0 0
možnosti

J21a61r14a 90R64a86n38k

8. 9. 2014 20:12

R^Krasne a zajimave pises, fotky tez perfektni. Znam pouze jih a jeste prevazne z vlaku a lodi.

1 0
možnosti
Foto

Těším se na pokračování a karmaR^

(A jsem moc ráda, že mé drahé děti až takoví dobrodruzi nejsou ;-))

2 0
možnosti

Jste odvahy8-o U mě máte zaR^

0 0
možnosti

Karma.Zajímavé povídání.Ve Vašem věku jsem byl nejdál v NDR, dál to nějak nešlo...:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2356x
Jsem Evropan pobývající v Čínské lidové republice. Zemi, ze které pochází většina věcí co máte doma, zemi, která se snaží o čím dál větší vliv na světovém dění, a také zemi, která se stále častěji objevuje ve článcích novin. Nicméně i tak jsem si jistý že toho o ni moc nevíte.